“Kadar je fotografija res sporočilna, vemo,
da je vsak dobro opravil svoje delo.”

Razpoloženje z angleškega
aristokratskega podeželja
z začetka 20. stoletja,
postavljeno na sodobno
fotografijo. Scenografija je
zasnovana z izvirnimi
potovalnimi torbami in
predmeti iz tistega obdobja
ter za tisti čas značilno
kostumografijo.

“V produktni, arhitekturni ali portretni fotografiji, s katero se poklicno ukvarjam, vedno gledam na stvari z različnih zornih kotov, da si lahko ustvarim svoj pogled, ki me usmeri in na podlagi katerega se osredotočim na podrobnosti,” pravi fotografinja Nina Žnideršič. “Moja velika ljubezen pa ostaja modna fotografija; v njej skušam združiti pričakovanja, glamur in kanček skrivnostnosti, ki si je ljudje želijo.” Fotografije na teh straneh se spogledujejo prav z modno fotografijo. “Ta izbor sodi k projektu, ki ga delam ‘za svojo dušo’. Ukvarjam se tudi s klasično portretno in občasno celo z dokumentarno fotografijo, s temi fotografijami pa želim zabrisati meje med klasičnimi fotografskimi zvrstmi.”

Pri tem tesno sodeluje z modnim oblikovalcem in maskerjem Milanom Gačanovičem. “Drug drugemu pomagava uresničiti zamisli. Jaz skrbim za kostumografijo in masko,” pove Gačanovič. “Pri tem je včasih v ospredju obraz, kostum pa neizstopajoč, včasih pa je obraz poudarek razkošnejše kostumografije.” Fotografinjina želja je, da fotografija izraža osebnost, značaj in trenutek, zato praviloma vabi k sodelovanju znanke in prijateljice, tu in tam tudi kakšnega moškega.
“Nekatere od njih že poznam, druge mi predstavi Nina. Seznani me z njihovim značajem, temperamentom …” pravi Gačanovič. “Med ličenjem jih opazujem in se z njimi pogovarjam, tako da se za fotografiranje čim bolj sprostijo in pokažejo v pristni podobi.”

Nina Žnideršič je diplomirana fotografinja, ki je pred študijem fotografije študirala umetnostno zgodovino. To se ji zdi pomembno za njen poklicni razvoj.

Preberite celoten članek v reviji National Geographic.

Google Play
App Store